CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 24, 2008

My TOoth ExtrUction...ToOth Fairy OtW!

My TOoth ExtrUction...ToOth Fairy OtW!
Last week on monday aku g cabut gigi...huhuhu have to do a small surgery to remove my wisdom teeth...huhu menyakitkan occay! Mule Mule Kene Bius 4 Jarum...huuhuh oklah tu...then...aku dapat melihat gusi n gigiku dikorek2 tanpa rasa belas kasian oleh doctor ittew...huhu ngilu giler...dahla darah banyak sangat...ditambah ngan anak nurse yang tak resti bahase asyik berlegar2 diperkarangan klinik ittew sambil menjerit "ummi! banyaknye darah..." tambah saspen lah aku...



then.. TEngah sedap2 je doc tu grill gigi aku...tibe2 terasa sensasi pepsi yang teramat sangat..yang membuatkan tanganku menggelupur n airmata menitis...Pan*** betul! grill kene saraf kat gigi tu...4 tempayan bius pun tak bleh jalan occay! huhuh doc terpaksa la pengsankan aku...n sedar2...dah kat umah (doc tuh hantar -)) n dah berjahit luka dalam mulut tuh...huhuhu dekat seminggu aku cakap pelat macam budak umo 4 tahun...huhu

Nak tau ape la yang aku bising2 kan nie..kan? penting sangat ke? seryes ke? ha..kalau nak tau..sakit gigi nielah yang membuatkan aku tak tido malam...gusi bengkak macam buah labu..n secara umumnya...inilah situasinye



sila lihat rajah ke 2 dari kiri..camtuhlah keadaan gigi aku seblum nie...gigi last yang tertanam ittew besar yaamat..dah fully grown pun...n menolak gigi depan aku...

situasi ittew menyebabkan terjadinya infection bile gum aku terluka...n semua sakit yang diakibatkan oleh gigi yang sebelumnya...telah berpindah ke gigi hadapan...



yang ini agak ngeri ouls! prosess2 nye! takut Jangan TEngok ye...TEngok Muke Siti Kat Bawah tu gih!



dahlah..tak tahan perasaan dari menjadi jeritan lagi...huhuh

0 comments: